Page 90 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 90
poleceń ekranu tekstowego,
ustala kolor i grubość pisaka,
pisze proste programy w Logo
używając podstawowych poleceń,
stosuje utworzoną procedurę do
rozwiązania innego zadania,
Uczeń: zamienia postać żółwia na inną, zmiana postaci ż
analizuje gotowy plik, w którym animacja postac
2) uczestniczy zmiana liczby żó
zastosowano fazy dla rysunku, metody ułatwiaj
w pracy
zespołowej, tworzy dwie fazy dla wybranego programowanie
porozumiewa się projektów.
rysunku,
umieszcza więcej niż jednego Pojęcia: programo
strukturalne, grafi
żółwia na ekranie i pisze dla procedura. proced
każdego inne polecenie, procedura własna
tworzy procedury rysujące własne
planowanie, opr
kompozycje, i prezentacja zad
wydaje jednakowe polecenie
wszystkim żółwiom lub inne dla
każdego żółwia,
tworzy projekt w Logomocji, w
którym umieszcza na ekranie tło,
wstawia dodatkowe żółwie
i każdego zamienia na inną
animowaną postać,
wykorzystuje sposoby ułatwiające
tworzenie projektu (umieszcza
przycisk graficzny na ekranie
i dodaje do niego odpowiednią
funkcję).
Uczeń:
pracuje w grupie zgodnie
z zasadami,
współpracuje w grupie oraz ponosi
odpowiedzialność za powierzone