Page 89 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 89
a, obraz
entacja
ajd
owanie decyzji z wykorzystaniem komputera
i zastosowanie Ćw. 1 – Żółw moim nowym Dla uczniów szczególnie
Komeniusz, przyjacielem. zainteresowanych:
rogramu i funkcje podstawowe polecenia - stosowanie klawiszy
funkcyjnych zamiast
amowania w Logo Ćw. 2 – Uczę żółwia rysować przycisków,
cedury, szlaczki i proste figury.*
twieranie plików w - stosowanie wielokrotnego
Ćw. 3 – Żółw słucha poleceń. powtarzania tych samych
wiem, powtórzenia i zapis w postaci czynności do tworzenia
ynności, pliku programów według
ci pisaka w Logo, Ćw. 5 – Żółw ćwiczy pamięć. własnego pomysłu,
- samodzielne tworzenie
procedur i stosowanie ich
do rozwiązania zadań,
- tworzenie procedur
rysujących samodzielnie
wymyślone kompozycje.