Page 89 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 89

a, obraz
entacja
ajd

owanie decyzji z wykorzystaniem komputera

  i zastosowanie     Ćw. 1 – Żółw moim nowym        Dla uczniów szczególnie
  Komeniusz,         przyjacielem.                  zainteresowanych:
rogramu i funkcje    podstawowe polecenia           - stosowanie klawiszy
                                                    funkcyjnych zamiast
 amowania w Logo     Ćw. 2 – Uczę żółwia rysować    przycisków,
 cedury,             szlaczki i proste figury.*
 twieranie plików w                                 - stosowanie wielokrotnego
                     Ćw. 3 – Żółw słucha poleceń.   powtarzania tych samych
wiem,                powtórzenia i zapis w postaci  czynności do tworzenia
ynności,             pliku                          programów według
ci pisaka w Logo,    Ćw. 5 – Żółw ćwiczy pamięć.    własnego pomysłu,

                                                    - samodzielne tworzenie

                                                    procedur i stosowanie ich
                                                    do rozwiązania zadań,

                                                    - tworzenie procedur
                                                    rysujących samodzielnie
                                                    wymyślone kompozycje.
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94