Page 88 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 88
tworzy hiperłącza między Pojęcia: animacja
animowany, preze
slajdami, multimedialna, sla
przygotowuje prezentację
multimedialną na określony temat
korzystając z narzędzi programu,
zapisuje prezentację w określony
sposób,
uruchamia przygotowaną
prezentację.
5. Rozwiązywanie problemów i podejmo
Uczeń: Uczeń:
1) za pomocą ciągu
charakteryzuje zastosowanie charakterystyka
poleceń tworzy edukacyjnego programu będącego
językiem programowania programu Logo
proste motywy lub przykładzie Logo Komeniusz,
budowa okna pr
steruje obiektem na uruchamia i prawidłowo kończy przycisków,
pracę z programem,
ekranie; podstawy progra
rozróżnia elementy okna
-polecenia i proc
zapisywanie i ot
programu Logo Komeniusz, Logo,
sterowanie żółw
identyfikuje i charakteryzuje powtarzanie czy
funkcje przycisków, kolory i grubośc
prowadzi „dialog” z żółwiem
wydając podstawowe polecenia
języka Logo,
steruje żółwiem bez parametrów
i podając parametry,
ustala znaczenie klawisza Enter,
nazywa, zapisuje i otwiera pliki,
stosuje polecenie powtórz do
rysowania figur, w których
powtarzają się pewne elementy,
(np.: kwadrat, prostokąt, koło,
wielokąt foremny, itp.),
definiuje procedury w wierszu