Moduł I - Teoretyczne koncepcje konstruowania wiedzy przez uczniów
Teoretyczne koncepcje konstruowania wiedzy przez uczniów

Zawiera podstawy teoretyczne, które ułatwiają zrozumienie filozofii edukacyjnej pakietu „Gramy w piktogramy”.


Moduł II - Analiza sytuacji edukacyjnych sprzyjających rozwojowi uczniów
Analiza sytuacji edukacyjnych sprzyjających rozwojowi uczniów

Zawiera podstawy teoretyczne, które ułatwiają zrozumienie filozofii edukacyjnej pakietu „Gramy w piktogramy”.


Moduł III - Wykorzystanie pakietu „Gramy w piktogramy” w praktyce edukacyjnej
Wykorzystanie pakietu „Gramy w piktogramy” w praktyce edukacyjnej

Podstawowym założeniem tego modułu jest doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie konstruowania i organizowania sytuacji, które pozwolą uczniom rozwijać umiejętności prowadzenia rozumowania, argumentowania, opracowania i wyjaśnienia strategii rozwiązania zadania lub problemu, wykorzystania i tworzenia informacji oraz dobierania modelu matematycznego do treści zadania.