Page 285 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 285
prawda/fałsz.*
zu Ćw. 1 – Przygotowanie Dla uczniów szczególnie
rskiego i plakatu charakteryzującego
krajobraz śródziemnomorski – zainteresowanych:
ość twardolistna,
ć alpejska. praca w grupach.* - wymienia i wskazuje na
Ćw. 2 - Opisywanie cech
mapie fizycznej Europy
klimatu krajobrazu państwa, w których
występuje krajobraz
alpejskiego na podstawie śródziemnomorski i
diagramu klimatycznego. alpejski,
Ćw. 3 – Przyporządkowanie
roślinności do poszczególnych - wyszukuje ciekawostki na
pięter roślinnych w Alpach. temat zwierząt i roślin
Ćw. 4 – Rozpoznawanie krajobrazu śródziemnego i
zwierząt alpejskich – alpejskiego – prezentacja
podpisywanie zdjęć.
multimedialna.
nizm człowieka Ćw. 1- Dobieranie schematów Dla uczniów szczególnie
obrazujących układy uzdolnionych:
ów; kostny, narządów do nazw-karty
okarmowy, Budowa układu
ozrodczy. pracy* nerwowego- mózg.