Page 285 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 285

prawda/fałsz.*

zu                 Ćw. 1 – Przygotowanie          Dla uczniów szczególnie
rskiego i          plakatu charakteryzującego
                   krajobraz śródziemnomorski –   zainteresowanych:
ość twardolistna,
ć alpejska.        praca w grupach.*              - wymienia i wskazuje na
                   Ćw. 2 - Opisywanie cech
                                                  mapie fizycznej Europy
                   klimatu krajobrazu             państwa, w których
                                                  występuje krajobraz
                   alpejskiego na podstawie       śródziemnomorski i

                   diagramu klimatycznego.        alpejski,
                   Ćw. 3 – Przyporządkowanie
                   roślinności do poszczególnych  - wyszukuje ciekawostki na
                   pięter roślinnych w Alpach.    temat zwierząt i roślin
                   Ćw. 4 – Rozpoznawanie          krajobrazu śródziemnego i
                   zwierząt alpejskich –          alpejskiego – prezentacja
                   podpisywanie zdjęć.
                                                  multimedialna.

nizm człowieka     Ćw. 1- Dobieranie schematów    Dla uczniów szczególnie
                   obrazujących układy            uzdolnionych:
ów; kostny,        narządów do nazw-karty
okarmowy,                                         Budowa układu
ozrodczy.          pracy*                         nerwowego- mózg.
   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290