Page 281 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 281

dzy działalnością    Ćw. 1 –Przyporządkowywanie      Dla uczniów szczególnie
 chami krajobrazu:    rodzaju działalności człowieka
  rybołówstwo         do danego regionu Polski –      zainteresowanych:
                      praca z mapą fizyczną Polski
 , transport morski,                                  - wyszukuje na, podstawie
                      + naklejki, praca w grupach.*   różnych źródeł, inne niż
 rystyka, przemysł
  ówstwo                                              poznane na lekcji
 wniny nizin i                                        zależności między cechami

 rolnictwo,                                           krajobrazu a formami
  olno – spożywcze;                                   działalności człowieka.

 a owiec, turystyka
  złoża węgla
  ud miedzi –
 nictwo,

 rowce mineralne
wapień granit) –

 przyrody             Ćw. 1 – Podpisywanie parków     Dla uczniów szczególnie
 Polsce,              narodowych – praca z mapą       zainteresowanych:
                      konturową Polski.               - wykonuje folder
a wybranych           Ćw. 2 – Łączenie ze sobą:       reklamowy wybranego
wych,                                                 parku narodowego.
                      nazwa parku, logo i
rody, pomniki         osobliwość – karta pracy.*
                      Ćw. 3 – Wyszukiwanie
nki chronione w
licy.                 informacji na temat form

                      ochrony przyrody w
   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286