Page 281 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 281
dzy działalnością Ćw. 1 –Przyporządkowywanie Dla uczniów szczególnie
chami krajobrazu: rodzaju działalności człowieka
rybołówstwo do danego regionu Polski – zainteresowanych:
praca z mapą fizyczną Polski
, transport morski, - wyszukuje na, podstawie
+ naklejki, praca w grupach.* różnych źródeł, inne niż
rystyka, przemysł
ówstwo poznane na lekcji
wniny nizin i zależności między cechami
rolnictwo, krajobrazu a formami
olno – spożywcze; działalności człowieka.
a owiec, turystyka
złoża węgla
ud miedzi –
nictwo,
rowce mineralne
wapień granit) –
przyrody Ćw. 1 – Podpisywanie parków Dla uczniów szczególnie
Polsce, narodowych – praca z mapą zainteresowanych:
konturową Polski. - wykonuje folder
a wybranych Ćw. 2 – Łączenie ze sobą: reklamowy wybranego
wych, parku narodowego.
nazwa parku, logo i
rody, pomniki osobliwość – karta pracy.*
Ćw. 3 – Wyszukiwanie
nki chronione w
licy. informacji na temat form
ochrony przyrody w