Page 277 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 277
rajobrazu typów wybrzeży i podawanie i
pojeziernego, cech – praca ze zdjęciami.
nnej i gór Ćw. 4 - Rozpoznawanie form
polodowcowych –
zęta uzupełnianie schematu.
zne dla krajobrazu Ćw. 5 – Wypisywanie cech
zierzy, wyżyny
charakterystycznych
ane w Polsce,
orzem, krajobrazu pojeziernego na
Tatr, przykładzie Poj. Mazurskiego
ch. – praca z tekstem i mapą
geograficzna, klif, Krainy Wielkich Jezior
mierzeja, zatoka, Mazurskich, uzupełnianie
a, jezioro
oro polodowcowe, tabeli.
czołowa, pradolina, Ćw. 6 – Wskazywanie cech
ina, wapień, kras,
ktyty, stalagnaty, krajobrazu nizin
wąwóz, jaskinia, Środkowopolskich – praca z
erofity, hałdy, tekstem i mapą, rybi
tywacja, grań,
ożek piargowy, szkielet, praca w grupach.*
halny, lawina, Ćw. 7 – Prezentowanie
ny, kosodrzewina, zjawiska krasowego –
y, regiel górny, doświadczenie.
nurbacja. Ćw. 8 – Rozpoznawanie form
naciekowych – uzupełnianie
schematu.
Ćw. 9 - Wskazywanie cech
wyżyny wapiennej na
przykładzie Wyżyny
Krakowsko-Częstochowskiej
– tekst z lukami.
Ćw. 10 – Wskazywanie
elementów rzeźby
wysokogórskiej –
uzupełnianie schematu lub
podpisywanie zdjęcia.
Ćw. 11 – Podpisywanie pięter
roślinnych w Tatrach