Page 275 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 275
gacji odpadów. Ćw. 1 – Segreguje odpady –
cja, recykling. działanie praktyczne.
Ćw. 2 – Przyporządkowanie
odpadu do produktu
powstałego w wyniku
recyklingu – karta pracy.
Ćw. 3 – „Moje rady na
odpady” – śnieżna kula.*
zy Polski i Europy
owania terenu na Ćw. 1 – Rozpoznawanie gór, Dla uczniów szczególnie
etrycznej. wyżyn, nizin i depresji na
mapie hipsometrycznej – zainteresowanych:
wyżyny, góry, praca z mapą - wyszukuje informacji na
ipsometryczna. hipsometryczną.* temat krajobrazu gór
Ćw. 2 – Odczytywanie niskich i średnich,
wysokości bezwzględnych z
mapy hipsometrycznej – praca - planowanie trasy i
z mapą hipsometryczną.
Ćw. 3 - Zamalowywanie przebiegu wycieczki po
mapy poziomicowej barwami wybranej krainie
hipsometrycznymi – praca z
mapą poziomicową.* geograficznej.
iczne głównych Ćw. 1 – Wskazuje na mapie
Polski, Polski pasy rzeźby i krainy
geograficzne – praca z mapą
rystyczne fizyczną i konturową Polski,
rzeży, pojezierzy,
opolskich, wyżyny karta pracy.
wysokich, Ćw. 2 – Czynniki
zych, rzeźbotwórcze pobrzeży –
h,
rybi szkielet.*
ch, Ćw. 3 – Rozpoznawanie