Page 272 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 272

Uczeń:                    sprężystych.
5) podaje przykłady     Uczeń:
                         podaje przykłady zastosowania
   zastosowania
   różnych substancji     substancji będących

   w przedmiotach         przewodnikami i izolatorami

   codziennego            cieplnymi,
   użytku, odwołując     omawia przykłady zastosowania
   się do właściwości
                          ciał kruchych, plastycznych i
   tych substancji;**     sprężystych.

Uczeń:                  Uczeń:                                   wpływ czynnikó
6) bada wpływ            bada wpływ czynników, takich            woda, powietrze
                                                                  gleba na przedm
   czynników, takich      jak: woda, powietrze, temperatura,      różnych substan
                          gleba na przedmioty zbudowane z         metal, drewno
   jak: woda,             różnych substancji, np. papier,
                          metal, drewno.                        Pojęcia: korozja,
   powietrze,
                        Uczeń:                                   wpływ różnych
   temperatura, gleba    przeprowadza doświadczenie              mieszanin (np. s
                                                                  octu, detergentó
   na przedmioty          obrazujące wpływ różnych                rozwój roślin.
                          substancji i ich mieszanin (np. soli
   zbudowane z            kuchennej, octu, detergentów) na      Pojęcia: doświad
   różnych                wzrost i rozwój roślin,               badawcza i próba
                         dokumentuje i prezentuje wyniki
   substancji;**          doświadczenia.
Uczeń:

7) wykazuje
   doświadczalnie
   wpływ różnych

   substancji i ich

   mieszanin (np. soli

   kuchennej, octu,
   detergentów) na
   wzrost i rozwój
   roślin,

   dokumentuje

   i prezentuje wyniki
   doświadczenia;**
   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277