Page 267 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 267
nizmów glebowych Ćw. 2 – Uzupełnianie doświadczenia
eby, schematu etapów obrazującego rolę
powstawania gleby – karta dżdżownic w użyźnianiu
y.
pracy. gleb.
Ćw. 3 – Przyporządkowanie
profili glebowych do rodzajów
gleb – karta pracy.*
ek a środowisko
ia powietrza, wody Ćw. 1 – Przeprowadzanie Dla uczniów szczególnie
ższym otoczeniu. doświadczeń wykazujących
zainteresowanych:
zanieczyszczenie powietrza, - wyszukuje informacje na
temat bioindykatorów
wody i gleby.*
powietrza, wody i gleb.
nych zachowań w Ćw. 1 – Wskazywanie
, w miejscu codziennych zachowań
środowiska. mających różny wpływ na
stan środowiska – burza
ające środowisku mózgu.
u, Ćw. 2 –Analizowanie wpływu
codziennych zachowań na stan
środowiska – drzewo
decyzyjne, praca w grupach.*
Ćw. 1 – Proponowanie działań
sprzyjających środowisku