Page 267 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 267

nizmów glebowych    Ćw. 2 – Uzupełnianie           doświadczenia
eby,                schematu etapów                obrazującego rolę
                    powstawania gleby – karta      dżdżownic w użyźnianiu
y.
                    pracy.                         gleb.
                    Ćw. 3 – Przyporządkowanie
                    profili glebowych do rodzajów
                    gleb – karta pracy.*

ek a środowisko

ia powietrza, wody  Ćw. 1 – Przeprowadzanie        Dla uczniów szczególnie
ższym otoczeniu.    doświadczeń wykazujących
                                                   zainteresowanych:
                    zanieczyszczenie powietrza,    - wyszukuje informacje na
                                                   temat bioindykatorów
                    wody i gleby.*
                                                   powietrza, wody i gleb.

nych zachowań w     Ćw. 1 – Wskazywanie
, w miejscu         codziennych zachowań
 środowiska.        mających różny wpływ na
                    stan środowiska – burza
ające środowisku    mózgu.
u,                  Ćw. 2 –Analizowanie wpływu
                    codziennych zachowań na stan
                    środowiska – drzewo

                    decyzyjne, praca w grupach.*

                    Ćw. 1 – Proponowanie działań
                    sprzyjających środowisku
   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272