Page 263 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 263
wykonanie mapy myślowej na
podstawie analizy różnych
źródeł informacji – praca w
grupie.*
eziorze, Ćw. 1 – Przyporządkowanie Dla uczniów szczególnie
nne w
h strefach jeziora, charakterystycznych zainteresowanych:
roślin do życia w organizmów roślinnych i - wyszukuje informacji na
h strefach jeziora, zwierzęcych do danego temat pęcherza pławnego u
erzęce żyjące w
odcinka rzeki.* ryb.
ze, Ćw. 2 – Wypisywanie cech
organizmów przystosowania się roślin do
życia w życia w danej strefie jeziora –
dnym,
owujące rośliny i praca z tekstem lub filmem.
cia w Ćw. 3 –Przyporządkowywanie
h odcinkach rzeki. roślin do danej strefy na
podstawie kształtu liści – karta
n
pracy.
Ćw. 4 – Wskazywanie cech
przystosowania zwierząt do
życia w środowisku wodnym
na przykładzie ryby – karta
pracy.
Ćw. 5 – Wypisywanie
organizmów planktonowych –
praca z tekstem