Page 263 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 263

wykonanie mapy myślowej na
                     podstawie analizy różnych
                     źródeł informacji – praca w

                     grupie.*

eziorze,             Ćw. 1 – Przyporządkowanie         Dla uczniów szczególnie
 nne w
h strefach jeziora,  charakterystycznych               zainteresowanych:
 roślin do życia w   organizmów roślinnych i           - wyszukuje informacji na
h strefach jeziora,  zwierzęcych do danego             temat pęcherza pławnego u
erzęce żyjące w
                     odcinka rzeki.*                   ryb.
ze,                  Ćw. 2 – Wypisywanie cech
 organizmów          przystosowania się roślin do
 życia w             życia w danej strefie jeziora –
dnym,
owujące rośliny i    praca z tekstem lub filmem.
 cia w               Ćw. 3 –Przyporządkowywanie
h odcinkach rzeki.   roślin do danej strefy na
                     podstawie kształtu liści – karta
n
                     pracy.
                     Ćw. 4 – Wskazywanie cech
                     przystosowania zwierząt do
                     życia w środowisku wodnym
                     na przykładzie ryby – karta

                     pracy.
                     Ćw. 5 – Wypisywanie
                     organizmów planktonowych –

                     praca z tekstem
   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268