Page 265 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 265

rmowe               Ćw. 1 - Uzupełnianie
ędzy organizmami     brakujących ogniw w
                     podanych łańcuchach
względu na
erałów,              pokarmowych.
ące w najbliższej    Ćw. 2 - Zapisywanie, które z
 ie,                 podanych organizmów są
kał występujących
kolicy i regionie.   producentami, konsumentami
 skała, skała lita,  I lub II rzędu.
ała luźna.           Ćw. 3 – Układanie łańcuchów

                     pokarmowych na podstawie

                     analizy schematycznej sieci

                     pokarmowej rzeki, jeziora,
                     morza składające się z co

                     najmniej czterech ogniw.*
                     Ćw. 4– Rozwiązywanie
                     problemu „Jak zmieniłoby się
                     życie w zbiorniku wodnym,
                     gdyby zabrakło destruentów”
                     – dyskusja.

                     Ćw. 1 – Segregowanie          Dla uczniów szczególnie
                     różnych próbek skał ze
                     względu na zespolenie         zainteresowanych:
                     minerałów.*                   - przygotowuje wystawę
                     Ćw. 2 - Rozpoznawanie skał    skał występujących w
                     występujących w najbliższej   najbliższej okolicy i

                     okolicy i regionie.           regionie.
                     Ćw. 3 – Przyporządkowanie
                     danej skały do zastosowania.

ania gleby,          Ćw. 1 – Rozpoznawanie         Dla uczniów szczególnie
kujące               składników gleby –            zainteresowanych:
                                                   - przygotowanie
eby,                 obserwacja.
   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270