Page 265 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 265
rmowe Ćw. 1 - Uzupełnianie
ędzy organizmami brakujących ogniw w
podanych łańcuchach
względu na
erałów, pokarmowych.
ące w najbliższej Ćw. 2 - Zapisywanie, które z
ie, podanych organizmów są
kał występujących
kolicy i regionie. producentami, konsumentami
skała, skała lita, I lub II rzędu.
ała luźna. Ćw. 3 – Układanie łańcuchów
pokarmowych na podstawie
analizy schematycznej sieci
pokarmowej rzeki, jeziora,
morza składające się z co
najmniej czterech ogniw.*
Ćw. 4– Rozwiązywanie
problemu „Jak zmieniłoby się
życie w zbiorniku wodnym,
gdyby zabrakło destruentów”
– dyskusja.
Ćw. 1 – Segregowanie Dla uczniów szczególnie
różnych próbek skał ze
względu na zespolenie zainteresowanych:
minerałów.* - przygotowuje wystawę
Ćw. 2 - Rozpoznawanie skał skał występujących w
występujących w najbliższej najbliższej okolicy i
okolicy i regionie. regionie.
Ćw. 3 – Przyporządkowanie
danej skały do zastosowania.
ania gleby, Ćw. 1 – Rozpoznawanie Dla uczniów szczególnie
kujące składników gleby – zainteresowanych:
- przygotowanie
eby, obserwacja.