Page 269 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 269
przyrody. przyrodniczemu w – śnieżna
odowy, rezerwat kula.*
k przyrody, ochrona Ćw. 2 – Przyporządkowanie
krajobrazowy, obiektów do poznanych form
go krajobrazu i ochrony przyrody – tabela.
a, segregacja,
gatywny wpływ Ćw. 1 – Wyszukiwanie
owieka na stan przykładów pozytywnego i
ajbliższej okolicy. negatywnego wpływu
działalności człowieka na stan
środowiska w najbliższej
okolicy –metaplan.*
zytywny wpływ Ćw. 1 – Ocenianie wpływu
zdrowie człowieka. środowiska na zdrowie
człowieka – drzewo
decyzyjne.*
wości substancji
bstancji, np. woda, Ćw. 1 - Opisywanie Dla uczniów szczególnie
właściwości fizycznych
nin, substancji – pokaz i zainteresowanych:
eszanin np. ocet,
obserwacja. - wyszukuje informacji na
ów, Ćw. 2 – Rozpoznawanie i temat znaczenia roztworów
ieszające opisywanie właściwości
w przyrodzie,
mieszanin jednorodnych i - hodowla kryształków soli
kuchennej –