Page 269 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 269

przyrody.           przyrodniczemu w – śnieżna

 odowy, rezerwat     kula.*
k przyrody, ochrona  Ćw. 2 – Przyporządkowanie
krajobrazowy,        obiektów do poznanych form
go krajobrazu i      ochrony przyrody – tabela.
a, segregacja,

gatywny wpływ        Ćw. 1 – Wyszukiwanie
owieka na stan       przykładów pozytywnego i
ajbliższej okolicy.  negatywnego wpływu
                     działalności człowieka na stan
                     środowiska w najbliższej
                     okolicy –metaplan.*

zytywny wpływ        Ćw. 1 – Ocenianie wpływu
zdrowie człowieka.   środowiska na zdrowie
                     człowieka – drzewo

                     decyzyjne.*

wości substancji

bstancji, np. woda,  Ćw. 1 - Opisywanie              Dla uczniów szczególnie
                     właściwości fizycznych
nin,                 substancji – pokaz i            zainteresowanych:
eszanin np. ocet,
                     obserwacja.                     - wyszukuje informacji na
 ów,                 Ćw. 2 – Rozpoznawanie i         temat znaczenia roztworów
 ieszające           opisywanie właściwości
                                                     w przyrodzie,
                     mieszanin jednorodnych i        - hodowla kryształków soli
                                                     kuchennej –
   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274