Page 418 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 418

Literatura:

    1. Barwinek G., Buchcic E., Projekt edukacyjny – przyjemność nauczania czy obowiązek?
         „Edukacja Biologiczna i Środowiskowa” 2011, nr 1.

    2. Buchcic E., Doskonalenie nauczycieli jako czynnik wpływający na osiągnięcia uczniów z biologii
         w zreformowanej szkole,[w:] R. Kowalski (red.), Efekty edukacji przyrodniczej, biologicznej w
         zreformowanej szkole, Siedlce 2004.

    3. Hermaszewski J., Kształcenie interdyscyplinarne - nowa jakość kształcenia, Państwowa Wyższa
         Szkoła Zawodowa w Głogowie, Legnica 2013, dostępne online [na:]
         http://hermaszewski.glogow.pl/wp-content/uploads/2013/12/Prezentacja-20.11.2013.pdf (dostęp
         29.07.2015).

    4. Jagodzińska M., Warsztat pracy nauczyciela przyrodnika, [w:] D. Cichy (red.), Kształcenie
         przyrodnicze w szkole podstawowej, Teoria i praktyka, ODN, Płock 2005.

    5. Krzyżanowska Ł, Wiśnicka M., Wykorzystanie eksperymentów i metod aktywizujących w
         nauczaniu - problemy i wyzwania, Raport z badań, Pracownia Badań i Innowacji Społecznych,
         Warszawa 2009.

    6. Łażewska D., Zmiany w procesie nauczania – uczenia się – praktyczne rozwiązania i teoretyczne
         założenia [w:] K. Dziurzyński (red.), Dylematy współczesnej edukacji, Wydawnictwo Wyższej
         Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie, Józefów 2012.

    7. Opozda D., Interdyscyplinarność i intradyscyplinarność w pedagogice rodziny, „Paedagogia
         Christiana” 2014, nr 2(34).

    8. Żeber – Dzikowska I., Buchcic E., Proces dydaktyczno – wychowawczy w edukacji biologicznej,
         Kompendium - nauczyciel na starcie, Wydawnictwo UJK, Kielce 2015.

Spis tabel:

Tabela 1. Szkoły biorące udział w realizacji Innowacyjnego Programu Nauczania Interdyscyplinarnego z
przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, informatycznych i technicznych dla uczniów klas IV-VI
szkół podstawowych
Tabela 2. Zalety i wady metody projektów
Tabela 3. Analiza SWOT realizacji projektu pt. „Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego
programu nauczania interdyscyplinarnego z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych,
informatycznych i technicznych dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych”
   413   414   415   416   417   418   419   420