Page 214 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 214

Uczeń:                         Uczeń:                                  14. Zada
                               odpowiada na pytania dotyczące
1) czyta ze zrozumieniem                                            szukanie in
prosty tekst zawierający      znalezionych danych,                   podanym te
                               układa pytania do przeczytanego
informacje liczbowe;
                              tekstu,
                               wyszukuje informacje liczbowe

                              na podstawie przeczytanego

                              tekstu.

Uczeń:                        Uczeń:                                zapisy mate
2) wykonuje wstępne                                                 rysunek pom
czynności ułatwiające          zapisuje dane i szukane do
rozwiązanie zadania, w tym                                          zwroty mat
rysunek                       zadania,                               iloczyn licz
pomocniczy lub wygodne                                               y mniejsza.
dla niego zapisanie            wykonuje rysunek pomocniczy,
informacji i danych z treści
zadania;                       zapisuje dane liczbowe na

Uczeń:                        rysunku,
3) dostrzega zależności
między podanymi                zapisuje matematycznie
informacjami;
                              informacje podane w zadaniu za
                              pomocą wiadomych i

                              niewiadomych,
                               układa co najmniej
                              dwudziałaniowe działanie z
                              zastosowaniem nawiasów.

                                Uczeń:

                               zapisuje proste, co najmniej
                                dwudziałaniowe zapisy, np.

                                iloczyn liczb, suma liczb, liczba
                                o 2 większa, o 7 mniejsza,
                               zapisuje zależność między

                                informacjami w postaci co
                                najmniej jednodziałaniowych
   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219