Page 215 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 215
codziennego- praca
w grupach.*
ania tekstowe
nformacji liczbowych w Ćw. 1- Czytanie prostego Dla uczniów szczególnie
ekście. zainteresowanych:
tekstu ze zrozumieniem i - odczytywanie
informacji liczbowych
odpowiadanie na zadane w nietypowych zadaniach
tekstowych.
pytania- karta pracy.
Ćw. 2- Czytanie prostego
tekstu i układanie co
najmniej 3 pytań do
przeczytanego tekstu.*
Ćw.3- Dobór informacji do
tekstu i odwrotnie – karta
pracy, praca w grupach.
ematyczne, Ćw. 1 – Sporządzanie Dla uczniów szczególnie
mocniczy. zainteresowanych:
rysunku do typowych - samodzielnie
zadań związanych z polami wypisywanie danych,
i obwodami figur – karta wykonywanie rysunku
pomocniczy w
pracy. nietypowych zadaniach,
Ćw. 2- Zapisywanie - zapisywanie informacji
w nietypowym zadaniu
informacji liczbowych praktycznym.
w sposób matematyczny
w zadaniach praktycznych,
np. stężenie procentowe,
lata itp.- karta pracy.*
tematyczne: suma, Ćw. 1 – Rozwiązywanie Dla uczniów szczególnie
zb, liczba o x większa o
typowego zadania zainteresowanych:
. w kontekście praktycznym, - dostrzeganie zależności
np. zależność między
czasem, prędkością a w nietypowych
drogą.*
Ćw.3 –Rozwiązywanie zadaniach,
- zapisywanie liczb
trzycyfrowych, których