Page 215 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 215

codziennego- praca
                          w grupach.*

ania tekstowe

nformacji liczbowych w    Ćw. 1- Czytanie prostego    Dla uczniów szczególnie
ekście.                                               zainteresowanych:
                          tekstu ze zrozumieniem i    - odczytywanie
                                                      informacji liczbowych
                          odpowiadanie na zadane      w nietypowych zadaniach
                                                      tekstowych.
                          pytania- karta pracy.
                          Ćw. 2- Czytanie prostego
                          tekstu i układanie co
                          najmniej 3 pytań do

                          przeczytanego tekstu.*
                          Ćw.3- Dobór informacji do
                          tekstu i odwrotnie – karta

                          pracy, praca w grupach.

ematyczne,                Ćw. 1 – Sporządzanie        Dla uczniów szczególnie
mocniczy.                                             zainteresowanych:
                          rysunku do typowych         - samodzielnie
                          zadań związanych z polami   wypisywanie danych,
                          i obwodami figur – karta    wykonywanie rysunku
                                                      pomocniczy w
                          pracy.                      nietypowych zadaniach,
                          Ćw. 2- Zapisywanie          - zapisywanie informacji
                                                      w nietypowym zadaniu
                          informacji liczbowych       praktycznym.
                          w sposób matematyczny

                          w zadaniach praktycznych,
                          np. stężenie procentowe,

                          lata itp.- karta pracy.*

tematyczne: suma,         Ćw. 1 – Rozwiązywanie       Dla uczniów szczególnie
zb, liczba o x większa o
                          typowego zadania            zainteresowanych:
.                         w kontekście praktycznym,   - dostrzeganie zależności
                          np. zależność między
                          czasem, prędkością a        w nietypowych
                          drogą.*
                          Ćw.3 –Rozwiązywanie         zadaniach,

                                                      - zapisywanie liczb
                                                      trzycyfrowych, których
   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220