Page 220 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 220
3.4. Przyroda
Efekty kształcenia Szczegółowe cele kształcenia Treści ks
według podstawy określające wiadomości stanowiące nowe p
uszczegółowione efekty kształcenia
programowej 1. Ja i m
Uczeń:
Uczeń: określa co najmniej po trzy przykłady bezpi
1) wymienia czynniki w otoczeniu ucz
sposoby bezpiecznego spędzania
pozytywnie przykłady niebe
i negatywnie czasu w szkole i w domu, zachowań w cza
wpływające na w szkole i w dom
jego samopoczucie podaje co najmniej po trzy
w szkole oraz przykłady niebezpiecznych czynniki pozyty
w domu zachowań w szkole i poza nią, na samopoczuci
i proponuje
sposoby wymienia co najmniej po trzy czynniki negatyw
eliminowania przykłady czynników pozytywnie na samopoczuci
czynników i negatywnie wpływających na
negatywnych; czynniki kształtu
samopoczucie w szkole i w domu, atmosferę w kon
międzyludzkich
proponuje co najmniej trzy
argumenty wskazujące na skutki oddziaływ
negatywny wpływ hałasu na samopoczucie.
samopoczucie, Pojęcia: samopoc
decybel.
przedstawia co najmniej trzy
czynniki wpływające na tworzenie
dobrej atmosfery w szkole i w
domu.
Uczeń: Uczeń: