Page 219 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 219
e poznanej wiedzy Ćw. 1- Rozwiązywanie Dla uczniów szczególnie
arytmetyki typowych zadań
. związanych z geometrią w zainteresowanych:
- rozwiązywanie
zastosowaniu praktycznym:
nietypowych zadaniach
pola, obwody- karta pracy. osadzonych w kontekście
Ćw. 2- Rozwiązywanie
praktycznym.
typowych zadaniach
związanych z obliczeniami
procentowymi- karta
pracy.*
Ćw. 3 – Rozwiązywanie
typowych zadań
związanych kalendarzem,
czasem – karta pracy, praca
w grupach.
wykonywania działań Ćw. 1- Łączenie numeru Dla uczniów szczególnie
nawiasów , treści zadania z numerem
zainteresowanych:
wykonywania działań z poprawnego wyniku
awiasów. - układna, karta pracy.* - sprawdzanie
Ćw. 2- Szacowanie poprawności rozwiązania
poprawności wyniku
zadania w sposób zadania poprzez
sprowadzanie działań do
graficzny.
Ćw. 3- Weryfikacja co najmniej
trzydziałowych
wyniku zadania poprzez
sensowność zapisu zadania w nietypowych
co najmniej zadaniach.
dwudziałaniowego- karta
pracy, burza mózgów,
metaplan.