Page 222 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 222

2) wyjaśnia znaczenie     proponuje co najmniej po trzy      wypoczynek czy
                           formy wypoczynku aktywnego i       znaczenie wypo
   odpoczynku              biernego,                          zasady zdroweg

   (w tym snu),           wymienia i omawia co najmniej     Pojęcia: wypoczy
   odżywiania się          pięć zasad zdrowego stylu życia.  czynny, wypoczyn
   i aktywności                                              zdrowy styl życia
                         Uczeń:
   ruchowej               omawia sposób właściwego           sposób urządzen
   w prawidłowym                                              do nauki,
                           przygotowania miejsca pracy
   funkcjonowaniu          (nauki),                           zasady skuteczn
                          wymienia pięć zasad skutecznego
   organizmu;              uczenia się.
Uczeń:

3) wymienia zasady
   prawidłowego
   uczenia się
   i stosuje je w życiu

4) opisuje
   prawidłowo 
   urządzone miejsce

   do nauki ucznia
   szkoły

   podstawowej;

Uczeń:                   Uczeń:                               rola dziennego i
5) uzasadnia potrzebę                                         planowania zaję
                          wskazuje co najmniej trzy
   planowania zajęć w      korzyści wynikające z planowania  Pojęcia: plan dnia
   ciągu dnia              codziennych czynności,

   i tygodnia;            projektuje z uzasadnieniem formy
   prawidłowo
                           wypoczynku dostosowane do
   planuje i realizuje     codziennych czynności,
   swój rozkład zajęć     układa własny plan dnia.
   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227