Page 227 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 227

ne i zwierzęta       Ćw. 1 – Określanie zasad      Dla uczniów szczególnie
z człowieka,         pielęgnacji roślin i hodowli
ad uprawianymi       zwierząt – burza mózgów.*     zainteresowanych:
owanymi              Ćw. 2 – Przyporządkowanie
                     do zwierząt produktów, które  - wykonanie zielnika
wy roślin i hodowli  z nich się otrzymuje.         z dokumentacją,

wacji.                                             - przygotowanie etykietek
                                                   pielęgnacyjnych dla
                                                   wybranych roślin/zwierząt

                                                   z pracowni.

ub szkodliwe dla     Ćw. 1 – Przyporządkowanie     Dla uczniów szczególnie
                     opisu do zdjęcia rośliny.
znego                Ćw. 2 – Wyszukiwanie          zainteresowanych:
 roślinami.                                        - rośliny szkodliwe
                     informacji o roślinach        i trujące – prezentacja
                     trujących i szkodliwych.*
                                                   multimedialna

                                                   w PowerPoint.

tacja w terenie      Ćw. 1 – Praktyczne            Dla uczniów szczególnie
dnie kierunki        wyznaczanie kierunków         zainteresowanych:
   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232