Page 227 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 227
ne i zwierzęta Ćw. 1 – Określanie zasad Dla uczniów szczególnie
z człowieka, pielęgnacji roślin i hodowli
ad uprawianymi zwierząt – burza mózgów.* zainteresowanych:
owanymi Ćw. 2 – Przyporządkowanie
do zwierząt produktów, które - wykonanie zielnika
wy roślin i hodowli z nich się otrzymuje. z dokumentacją,
wacji. - przygotowanie etykietek
pielęgnacyjnych dla
wybranych roślin/zwierząt
z pracowni.
ub szkodliwe dla Ćw. 1 – Przyporządkowanie Dla uczniów szczególnie
opisu do zdjęcia rośliny.
znego Ćw. 2 – Wyszukiwanie zainteresowanych:
roślinami. - rośliny szkodliwe
informacji o roślinach i trujące – prezentacja
trujących i szkodliwych.*
multimedialna
w PowerPoint.
tacja w terenie Ćw. 1 – Praktyczne Dla uczniów szczególnie
dnie kierunki wyznaczanie kierunków zainteresowanych: