Page 223 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 223
ynny i bierny, Ćw. 1 – Rozróżnianie form Dla uczniów szczególnie
oczynku,
go stylu życia. wypoczynku na podstawie zainteresowanych:
ynek, wypoczynek analizy ilustracji.* - planuje z uzasadnieniem
nek bierny, Ćw. 2 – Kończenie zdań, np. rodzinną wycieczkę lub
a, - Regularne odżywianie inną formę wypoczynku
oznacza, że należy ….*
w dniu wolnym od pracy.
nia miejsca pracy Ćw. 1 – Pokaz prawidłowej
nego uczenia się. postawy ciała podczas
siedzenia w ławce szkolnej
i tygodniowego
ęć. i przy biurku.
a. Ćw. 2 – Wskazanie, na
podstawie analizy ilustracji,
czynników utrudniających
uczenie się.
Ćw. 3 – Ćwiczenie na
poprawę pamięci,
spostrzegawczości
i koncentracji – Ułożenie
historyjki z wykorzystaniem
pojęć związanych z
organizacją miejsca pracy
i zasadami skutecznego
uczenia się.*
Ćw. 1 – Analiza
przykładowego planu dnia Oli
i Krzysia i wypełnianie
tabeli.*
Ćw. 2 – Układanie swojego
planu dnia z zachowaniem
zasad zdrowego stylu życia.