Page 223 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 223

ynny i bierny,     Ćw. 1 – Rozróżnianie form      Dla uczniów szczególnie
oczynku,
go stylu życia.    wypoczynku na podstawie        zainteresowanych:

ynek, wypoczynek   analizy ilustracji.*           - planuje z uzasadnieniem
 nek bierny,       Ćw. 2 – Kończenie zdań, np.    rodzinną wycieczkę lub
a,                 - Regularne odżywianie         inną formę wypoczynku
                   oznacza, że należy ….*
                                                  w dniu wolnym od pracy.

nia miejsca pracy  Ćw. 1 – Pokaz prawidłowej
nego uczenia się.  postawy ciała podczas
                   siedzenia w ławce szkolnej
i tygodniowego
ęć.                i przy biurku.
 a.                Ćw. 2 – Wskazanie, na

                   podstawie analizy ilustracji,
                   czynników utrudniających
                   uczenie się.
                   Ćw. 3 – Ćwiczenie na
                   poprawę pamięci,
                   spostrzegawczości
                   i koncentracji – Ułożenie

                   historyjki z wykorzystaniem
                   pojęć związanych z
                   organizacją miejsca pracy

                   i zasadami skutecznego
                   uczenia się.*

                   Ćw. 1 – Analiza
                   przykładowego planu dnia Oli
                   i Krzysia i wypełnianie

                   tabeli.*
                   Ćw. 2 – Układanie swojego

                   planu dnia z zachowaniem
                   zasad zdrowego stylu życia.
   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228