Page 221 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 221
ształcenia, Proponowane ćwiczenia UWAGI
pojęcia
moje otoczenie
iecznych zachowań Ćw. 1 – Określenie swojego Dla uczniów szczególnie
znia,
ezpiecznych samopoczucia przy pomocy zainteresowanych:
asie wolnym emotikonów.* - definiuje pojęcie hałasu,
mu, Ćw. 2 – Pomiar natężenia - podaje jednostkę.
ywnie wpływające dźwięku w różnych sytuacjach
ie,
ywnie wpływające i miejscach (w czasie lekcji,
ie,
ujące dobrą przerwy, na ulicy, na
ntaktach zajęciach w-f, muzyki itp.).
h, Ćw. 3 – Ćwiczenie
wania hałasu na oddechowe – relaksacyjne
(uczniowie wykonują proste
czucie, hałas, ćwiczenia – wciągają
powietrze nosem,
wypuszczają przez usta i liczą
do 6.
Ćw. 4 - Uzasadnienie swojego
samopoczucia
(uczeń kończy zdanie:
- Czuję się bardzo dobrze,
ponieważ …
- Nie jest mi ani wesoło, ani
smutno, ponieważ …
- Czuję się źle, ponieważ …).
Ćw.5 – Wskazywanie
czynników pozytywnie i
negatywnie wpływających na
samopoczucie w szkole i w
domu – metaplan.*