Page 256 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 256
Uczeń: Uczeń: organizmy samo
podaje różnicę pomiędzy cudzożywne,
5) wskazuje
samożywnością i cudzożywnością, sposób wytwarz
organizmy przez rośliny,
samożywne wymienia warunki fotosyntezy,
i cudzożywne oraz uzupełnia schemat procesu sposoby odżywi
organizmów cud
podaje fotosyntezy,
podaje przykłady organizmów cechy przystoso
podstawowe cudzożywne do
różnice w sposobie samożywnych, odżywiania.
ich odżywiania się; omawia sposoby odżywiania się
Pojęcia: fotosynte
organizmów cudzożywnych, roślinożercy, drap
proponuje przykłady organizmów padlinożercy, wsz
pasożyty, destruen
roślinożerców, drapieżników,
padlinożerców, wszystkożerców,
wymienia cechy przystosowujące
organizmy cudzożywne do danego
sposobu odżywiania.
Uczeń: Uczeń: zależności pokar
zachodzące mię
6) przedstawia proste wymienia wszystkie cztery lądowymi.
zależności ogniwa łańcucha pokarmowe
(producent, konsument I rzędu, Pojęcia: łańcuch p
pokarmowe konsument II rzędu, producent, konsum
zachodzące między konsument II rzęd
destruent/reducent), destruent/reducent
organizmami układa łańcuchy pokarmowe na
lądowymi,
posługując się podstawie analizy schematycznej
sieci pokarmowej lasu, łąki i pola
modelem lub