Page 251 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 251
źródeł informacji. po 5 gatunków roślinnych i
Ćw. 3 – Dopisywanie nazw zwierzęcych) w dowolnej
gatunków organizmów do
podanego ekosystemu – karty forma (prezentacja
pracy.* multimedialna, papierowa),
- wykonuje zielnik (co
najmniej 10 okazów) z
wybranego ekosystemu.
zewnętrznej Ćw. 1 – Wskazywanie cech Dla uczniów szczególnie
adów, pajęczaków, organizmów (rośliny i grzyby)
zów, gadów, zainteresowanych:
w przystosowujące zarodnikowych i nasiennych
owisku lądowym ułatwiających życie na lądzie. - wymienia modyfikacje
ała, rodzaje Ćw. 2 – Wskazywanie i organów rośliny nasiennej
podpisywanie poszczególnych (korzenia, łodygi, liścia) i
zewnętrznej organów roślin podaje przykłady roślin.
otników i roślin
ystosowujące do zarodnikowych i nasiennych.
isku lądowym (np. Ćw. 3 – Wskazywanie
okrywająca, owoce poszczególnych części
budowy zewnętrznej korzenia,
owe ww. grup liści i kwiatu – karta pracy.*
osowujące do Ćw. 4 – Opisywanie funkcji
owego – np. poszczególnych organów
zmnażanie się, rośliny nasiennej – karta
owe ww. grup pracy.*
owujące do Ćw. 5 – Rozpoznawanie
owego – rodzajów owoców.
ospodarka wodna, Ćw. 6 – Podpisywanie części
e na światło. budowy ciała dżdżownicy.
Ćw. 7 – Porównywanie
budowy zewnętrznej owadów
i pajęczaków – uzupełnianie
tabeli dotyczącej budowy.*
Ćw. 8 – Charakteryzowanie
budowy zewnętrznej
mięczaków – tekst z luką.
Ćw. 9 – Wskazywanie cech