Page 247 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 247
wka Słońca nad widnokręgiem.
w ciągu roku, Ćw. 3 – Opisywanie cech
n temperatury w pogody w poszczególnych
h porach roku,
i cienia wraz ze porach roku.
ści Słońca nad Ćw. 4 – Łączenie w pary
nazw pór roku z datą ich
oc wiosenna i rozpoczęcia.
nie letnie, Ćw. 5 - Opisywanie zmian w
we. przyrodzie zachodzących w
poszczególnych porach roku.*
liższa okolica
opogeniczne Ćw. 1 – Wskazywanie Dla uczniów szczególnie
brazu,
ożywione składniki naturalnych, zainteresowanych:
- wyszukuje informacje na
dzy ożywionymi i antropogenicznych,
składnikami ożywionych i nieożywionych temat, dlaczego wirusy nie
składników krajobrazu – praca są organizmami żywymi.
niż pokarmowe
nymi składnikami z tekstem.*
Ćw. 2 - Rozpoznawanie
owe wszystkich organizmów
jednokomórkowych pod
budowy
anizmów, mikroskopem.
udowa Ćw. 3 – Obserwacja pod
mikroskopem komórek w
wybranych tkankach
roślinnych i zwierzęcych.
Ćw. 4 – Rozpoznawanie