Page 247 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 247

wka Słońca nad      widnokręgiem.
w ciągu roku,       Ćw. 3 – Opisywanie cech
 n temperatury w    pogody w poszczególnych
h porach roku,
 i cienia wraz ze   porach roku.
 ści Słońca nad     Ćw. 4 – Łączenie w pary
                    nazw pór roku z datą ich
oc wiosenna i       rozpoczęcia.
nie letnie,         Ćw. 5 - Opisywanie zmian w
we.                 przyrodzie zachodzących w
                    poszczególnych porach roku.*

liższa okolica

opogeniczne         Ćw. 1 – Wskazywanie            Dla uczniów szczególnie
brazu,
ożywione składniki  naturalnych,                   zainteresowanych:
                                                   - wyszukuje informacje na
dzy ożywionymi i    antropogenicznych,
 składnikami        ożywionych i nieożywionych     temat, dlaczego wirusy nie
                    składników krajobrazu – praca  są organizmami żywymi.
 niż pokarmowe
nymi składnikami    z tekstem.*
                    Ćw. 2 - Rozpoznawanie
owe wszystkich      organizmów
                    jednokomórkowych pod
budowy
anizmów,            mikroskopem.
udowa               Ćw. 3 – Obserwacja pod
                    mikroskopem komórek w

                    wybranych tkankach
                    roślinnych i zwierzęcych.
                    Ćw. 4 – Rozpoznawanie
   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252