Page 404 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 404
Czy pracę wykonano zgodnie z
początkowymi założeniami?
Czy prezentacja multimedialna utrwala i
wzbogaca wiedzę o problematyce odpadów
w miejscu zamieszkania?
Czy wykonane prezentacje multimedialne
oraz nakręcone filmy pomogły Ci
zrozumieć temat związany z problemem
dzikich wysypisk w miejscu zamieszkania?
Maksymalna liczba punktów: 150
Na podstawie łącznej liczby punktów zebranej w tabeli nauczyciel wystawia ocenę końcową
według następującej skali:
150 – 145 pkt. cel
144 – 135 pkt. bdb
134 – 112 pkt. db
113 – 75 pkt. dst
74 – 45 pkt. dop
44 – 0 pkt. ndst
Faza VI – analiza
Jakie trudności napotkałeś podczas wykonywania zadania?
Czy posiadałeś odpowiednią wiedzę, aby wykonać zadanie?
Kogo byś dodatkowo poprosił o pomoc w wykonaniu zadania?
Co byś zrobił inaczej, lepiej, gdybyś wykonał to zadanie jeszcze raz?
„Szybko, wolno”
Adresaci projektu: uczniowie klas VI
Forma pracy: praca grupowa
Czas realizacji: 2 tygodnie
Cele projektu:
Cel główny: obserwacja różnych rodzajów ruchu, analiza wyników obserwacji
Cele szczegółowe:
Uczeń:
definiuje pojęcie: ruch,
podaje co najmniej dwie nazwy rodzajów ruchu,
dobiera przynajmniej trzy poruszające się obiekty do odpowiedniego rodzaju ruchu,
planuje i przeprowadza obserwacje dowolnego obiektu w terenie i na terenie szkoły wprawionego w
ruch jednostajny,