Page 404 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 404

Czy pracę wykonano zgodnie z
początkowymi założeniami?

Czy prezentacja multimedialna utrwala i
wzbogaca wiedzę o problematyce odpadów

w miejscu zamieszkania?

Czy wykonane prezentacje multimedialne
oraz nakręcone filmy pomogły Ci
zrozumieć temat związany z problemem

dzikich wysypisk w miejscu zamieszkania?

                                          Maksymalna liczba punktów: 150

Na podstawie łącznej liczby punktów zebranej w tabeli nauczyciel wystawia ocenę końcową

według następującej skali:

150 – 145 pkt. cel

144 – 135 pkt. bdb

134 – 112 pkt. db

113 – 75 pkt. dst

74 – 45 pkt. dop

44 – 0 pkt. ndst

Faza VI – analiza
 Jakie trudności napotkałeś podczas wykonywania zadania?
 Czy posiadałeś odpowiednią wiedzę, aby wykonać zadanie?
 Kogo byś dodatkowo poprosił o pomoc w wykonaniu zadania?
 Co byś zrobił inaczej, lepiej, gdybyś wykonał to zadanie jeszcze raz?

                                                     „Szybko, wolno”

Adresaci projektu: uczniowie klas VI
Forma pracy: praca grupowa
Czas realizacji: 2 tygodnie
Cele projektu:
Cel główny: obserwacja różnych rodzajów ruchu, analiza wyników obserwacji
Cele szczegółowe:
Uczeń:
 definiuje pojęcie: ruch,
 podaje co najmniej dwie nazwy rodzajów ruchu,
 dobiera przynajmniej trzy poruszające się obiekty do odpowiedniego rodzaju ruchu,
 planuje i przeprowadza obserwacje dowolnego obiektu w terenie i na terenie szkoły wprawionego w

     ruch jednostajny,
   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409