Page 408 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 408
Faza IV – wykonanie
Po uzgodnieniu z uczniem (grupą uczniów) kolejności czynności i warunków wykonania ćwiczenia
można zezwolić na przystąpienie do realizacji poszczególnych etapów. (za A. Brejnakiem)
Faza V – sprawdzenie
Kryteria oceny Samoocena Ocena Ocena RAZEM
(1 – 5 pkt)
Czy materiały zostały odpowiednio grupy nauczyciela
dobrane do wykonania doświadczenia? (1 – 5 pkt) (1 – 5 pkt)
Czy poprawnie wykonano doświadczenie?
Czy przyrządy pomiarowe zostały
odpowiednio użyte?
Czy odpowiednio udokumentowano
wyniki doświadczeń?
Czy użyłeś prawidłowych jednostek do
wyrażenia czasu, drogi i prędkości ?
Czy prawidłowo dokonano przekształcenia
wzoru do wyliczenia szukanej zmiennej?
Czy wybrana forma prezentacji wyników
pracy podobała się innym?
Czy pracę wykonano zgodnie
z początkowymi założeniami?
Czy prezentacja multimedialna utrwala i
wzbogaca wiedzę o ruchach ciał?
Czy wykonane modele pomogły Ci
zrozumieć temat związany z ruchem ciał?
Maksymalna liczba punktów: 150
Na podstawie łącznej liczby punktów zebranej w tabeli nauczyciel wystawia ocenę końcową
według następującej skali:
150 – 145 pkt. cel
144 – 135 pkt. bdb
134 – 112 pkt. db
113 – 75 pkt. dst
74 – 45 pkt. dop
44 – 0 pkt. ndst
Faza VI – analiza
Jakie trudności napotkałeś podczas wykonywania zadania?
Czy posiadałeś odpowiednią wiedzę, aby wykonać zadanie?
Kogo byś dodatkowo poprosił o pomoc w wykonaniu zadania?
Co byś zrobił inaczej, lepiej, gdybyś wykonał to zadanie jeszcze raz?