Page 397 - książka gotowa + okładkastr1 i 4
P. 397

się, że w prostszy sposób można zrealizować zadanie – należy przekonać ucznia (grupę uczniów), aby
przyjął (aby grupa uczniów przyjęła) inne rozwiązanie - korzystniejsze i możliwe do wykonania. (za A.

Brejnakiem)
Faza IV – wykonanie
Po uzgodnieniu z uczniem (grupą uczniów) kolejności czynności i warunków wykonania ćwiczenia
można zezwolić na przystąpienie do realizacji poszczególnych etapów. (za A. Brejnakiem)
Faza V – sprawdzenie

               Kryteria oceny          Samoocena    Ocena grupy      Ocena     RAZEM
                                       (1 – 5 pkt)   (1 – 5 pkt)
Czy wybrano odpowiedni przyrząd do                                nauczyciela
prowadzonej obserwacji?                                           (1 – 5 pkt)
Czy wybrano właściwą metodę
dokumentowania prowadzonych
obserwacji?
Czy wybrana metoda pozwoliła na
przedstawienie jak największej ilości
cech obserwowanego obiektu?
Czy istnieje dokładniejsza metoda
dokumentowania obserwowanych
obiektów?
Czy wybrany program był odpowiedni
do opracowania dokumentacji?
Czy wybrana forma prezentacji
wyników pracy podobała się innym?

Czy praca jest wykonana estetycznie?

Czy pracę wykonano zgodnie
z początkowymi założeniami?

                                                    Maksymalna liczba punktów: 120

Na podstawie łącznej liczby punktów zebranej w tabeli nauczyciel wystawia ocenę końcową
według następującej skali:
120 – 117 pkt. cel
116 – 108 pkt. bdb
107 – 90 pkt. db
89 – 60 pkt. dst
59 – 36 pkt. dop
35 – 0 pkt. ndst
Faza VI – analiza
 Jakie trudności napotkałeś podczas wykonywania zadania?
 Co byś zrobił inaczej, lepiej, gdybyś wykonał to zadanie jeszcze raz?
   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402