Zasoby

Ilość znalezionych zasobów: 4

sortuj według:

Tytuł W świecie przyrody - doświadczenia przyrodnicze, metoda projektów w edukacji przyrodniczej dzieci z klas 1-3 szkoły podstawowej. Poradnik metodyczny - część 3

Autor Praca zbiorowa

Opis Trzecia część poradnika stanowi metodyczne uzupełnienie treści zawartych w programie „Zrównoważona szkoła” i stanowi szersze omówienie zastosowania w edukacji wczesnoszkolnej metod takich jak doświadczenie i metoda projektów, preferowanych w edukacji m.in....

Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2013

Numer projektu POKL.03.03.04-00-102/13-00

Nazwa projektu Mind Steps

Strona www projektu http://mindsteps.pwszchelm.pl/

Beneficjent (nazwa) Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Chełm

Słowa kluczowe edukacja wczesnoszkolna, zrównoważony rozwój, metoda projektu, metoda doświadczenia

Tytuł Projektowanie zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Poradnik metodyczny - część 2

Autor Praca zbiorowa

Opis Druga część poradnika stanowi metodyczne uzupełnienie treści zawartych w programie „Zrównoważona szkoła” i odnosi się w głównej mierze do procesu projektowania zajęć dydaktyczno-wychowawczych na etapie edukacji zintegrowanej. Zaprezentowane propozycje...

Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2013

Numer projektu POKL.03.03.04-00-102/13-00

Nazwa projektu Mind Steps

Strona www projektu http://mindsteps.pwszchelm.pl/

Beneficjent (nazwa) Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Chełm

Słowa kluczowe edukacja wczesnoszkolna, zrównoważony rozwój, projektowanie zajęć, poradnik

Tytuł Zrównoważona szkoła dla zrównoważonego świata. Poradnik metodyczny - część 1

Autor J. Guzowska, E. Jagiełło, B. Kawalec, B. Kucharska, A. Paszkiewicz, A. Szumera, M. Szymańska

Opis Poradnik metodyczny cz. 1 jest uzupełnieniem do programu nauczania dla klas 1-3 szkoły podstawowej pt. „Zrównoważona szkoła", stanowi on szersze omówienie koncepcji Edukacji dla zrównoważonego rozwoju ujętych w treściach nauczania programu. Poradnik metodyczny...

Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2013

Numer projektu POKL.03.03.04-00-102/13-00

Nazwa projektu Mind Steps

Strona www projektu http://mindsteps.pwszchelm.pl/

Beneficjent (nazwa) Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Chełm

Słowa kluczowe zrównoważony rozwój, progrma nauczania, edukacja wczesnoszkolna, SPE, 6-latki

Tytuł Zrównoważona szkoła. Program nauczania dla klas 1-3 szkoły podstawowej

Autor J. Guzowska, E. Jagiełło, B. Kawalec, B. Kucharska, A. Paszkiewicz, A. Szumera, M. Szymańska

Opis W programie nauczania „Zrównoważona szkoła” przyjęto strukturę według Stanisława Dylaka, który proponuje dosyć otwartą definicję programu jako „ogół doświadczeń edukacyjnych zaplanowanych dla ucznia i nauczyciela, które mają doprowadzić ucznia do...

Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2013

Numer projektu POKL.03.03.04-00-102/13-00

Nazwa projektu Mind Steps

Strona www projektu http://mindsteps.pwszchelm.pl/

Beneficjent (nazwa) Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Chełm

Słowa kluczowe zrównoważony rozwój, progrma nauczania, edukacja wczesnoszkolna, SPE