Tytuł
Raport z upowszechniania produktów projektu - narzędzie diagnozy, informacji i aktywizacji zawodowej
Autor
Teresa Łobaczewska-Pawłowska
Opis
Celem raportu z upowszechniania produktów projektu było dostarczenie uczniom szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych oraz osobom realizującym zadania z zakresu doradztwa edukacyjno – zawodowego, instrumentu o szerokim zakresie oddziaływania, wpływającym nie tylko na...
Celem raportu z upowszechniania produktów projektu było dostarczenie uczniom szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych oraz osobom realizującym zadania z zakresu doradztwa edukacyjno – zawodowego, instrumentu o szerokim zakresie oddziaływania, wpływającym nie tylko na poszerzenie horyzontów myślowych uczniów, ale także: rozwijający u nich umiejętności samodzielnego myślenia, kreatywnego poszukiwania rozwiązań zawodowych, umiejętności współpracy i komunikacji, wspomagający działania mające na celu zniesienie stereotypowego postrzegania zawodów szkolnictwa zawodowego jako mało interesujących.
Narzędzie diagnostyczno – informacyjno – aktywizujące „PERSPEKTYWY” oraz materiały metodyczne zawierają dodatkowe elementy dedykowane grupie uczniów uzdolnionych w zakresie przedsiębiorczości. Elementami tymi są w szczególności: badanie kompetencji przedsiębiorczych, planer kariery edukacyjno – zawodowej uwzględniający uzdolnienia przedsiębiorcze i perspektywy edukacyjno – zawodowe z nimi związane, metodyka pracy doradczej z uczniami uzdolnionymi przedsiębiorczo.
Numer konkursu
2/POKL/3.4.3./2013
Numer projektu
POKL.03.04.03-00-098/13-00
Nazwa projektu
Perspektywy edukacyjno-zawodowe - narzędzie diagnozy, informacji i aktywizacji zawodowej
Strona www projektu
http://www.perspektywy3d.pl
Beneficjent (nazwa)
GlobalFun sp. z o.o., Warszawa
Lokalizacja beneficjenta (miasto)
Warszawa
Słowa kluczowe
zatrudnienie, zawody, szkolnictwo zawodowe, edukacja, kształcenie,