Tytuł Jak wprowadzać w szkole programy interdyscyplinarne InfoStrateg 1 i InfoStrateg 2? Poradnik dla dyrektora
Autor Elżbieta Tyszko-Kulik
Opis Wdrażanie według interdyscyplinarnych programów wykracza poza rutynę działania szkoły. To co nierutynowe wymaga za to szczególnego wsparcia ze strony dyrektora szkoła. Jak i kogo wspierać? Jak wzmacniać współpracę między nauczycielami? Jak ustrzec się błędów,... Wdrażanie według interdyscyplinarnych programów wykracza poza rutynę działania szkoły. To co nierutynowe wymaga za to szczególnego wsparcia ze strony dyrektora szkoła. Jak i kogo wspierać? Jak wzmacniać współpracę między nauczycielami? Jak ustrzec się błędów, jak nie wpaść w pułapki? - odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w tym poradniku. Realizacja interdyscyplinarnych programów nauczania – Infostrateg 1 i Infostrateg 2 pozwoli uczniom zapoznać się z narzędziami pomocnymi w planowaniu zarówno własnej pracy jak i˚grupowych przedsięwzięć. Dzięki programom młodzież zdobędzie umiejętności rozłożenia projektu na części składowe, zorganizowania różnych działań na terenie szkoły, przewidywania ewentualnych trudności i znajdowania rozwiązań oraz łagodzenia napiętej sytuacji w zespole. Dodatkowo programy wyposażą uczniów w wiedzę, umiejętności i nauczą postaw, które umożliwią im skuteczną pracę w zespole a w przyszłości aktywne i odpowiedzialne uczestnictwo w życiu publicznym kraju.
Numer konkursu 2/POKL/3.3.4/2011
Numer projektu POKL.03.03.04-00-013/12-00
Nazwa projektu PlanInfoStrateg - interdyscyplinarne programy nauczania dla III i IV etapu kształcenia z wykorzystaniem narzędzi informatycznych
Beneficjent (nazwa) Samodzielne Koło Terenowe nr 144 Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Warszawie
Lokalizacja beneficjenta (miasto) Warszawa
Słowa kluczowe interdyscyplinarny program, współpraca, komputer, gra miejska