Tytuł Przewodnik dydaktyczny - Jak szkolić z zastosowania Metody gier diagnostyczno-symulacyjnych?
Autor J. Rajang, P. Ziółkowski, M. Miotk-Mrozowska, T. Włodarska
Opis Przewodnik dydaktyczny skierowany jest przede wszystkim do osób planujących szkolić innych z zastosowania Metody gier diagnostyczno-symulacyjnych (MGDS). Zawiera m.in. treści dotyczące metodyki MGDS, teorii uczenia się osób dorosłych, procesów grupowych, zalecanych... Przewodnik dydaktyczny skierowany jest przede wszystkim do osób planujących szkolić innych z zastosowania Metody gier diagnostyczno-symulacyjnych (MGDS). Zawiera m.in. treści dotyczące metodyki MGDS, teorii uczenia się osób dorosłych, procesów grupowych, zalecanych metod szkoleniowych, możliwych trudności w pracy szkoleniowej. Osoby korzystające z przewodnika znajdą tu wskazówki, konkretne rozwiązania oraz formy i metody pracy, mówiące o tym, jak skutecznie szkolić innych.
Numer konkursu 2/POKL/3.4.3/2013
Numer projektu POKL.03.04.03-00-058/13-00
Nazwa projektu Od diagnozy do działania!
Strona www projektu http://www.metodagier.pl
Beneficjent (nazwa) Stowarzyszenie - Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego
Lokalizacja beneficjenta (miasto) Bydgoszcz
Słowa kluczowe gry, symulacja, diagnoza, szkolenie, narzędzia