Tytuł Wirtualna fizyka - Wiedza prawdziwa. Poradnik użytkownika dla nauczyciela
Autor Tomasz Suszko, Renata Górna
Opis Celem ogólnym projektu jest zwiększenie zainteresowania uczniów klas I-III szkół ponadgimnazjalnych fizyką do poziomu umożliwiającego kontynuację kształcenia na kierunkach technicznych i przyrodniczych o kluczowym znaczeniu dla gospodarki poprzez opracowanie i... Celem ogólnym projektu jest zwiększenie zainteresowania uczniów klas I-III szkół ponadgimnazjalnych fizyką do poziomu umożliwiającego kontynuację kształcenia na kierunkach technicznych i przyrodniczych o kluczowym znaczeniu dla gospodarki poprzez opracowanie i wdrożenie innowacyjnych narzędzi edukacyjnych. Produktem finalnym jest innowacyjny program nauczania fizyki dla szkół ponadgimnazjalnych z wykorzystaniem edukacyjnych gier wideo, w skład którego wchodzi: * 118 filmów interaktywnych, * 30 filmów nakręconych kamerą szybkościową, * 10 filmów zrealizowanych w konwencji ciekawostek, * 100 gier zrealizowanych w technologii flash, * Poradnik użytkownika dla nauczyciela, * Poradnik użytkownika dla ucznia, * Innowacyjny program nauczania. Dostęp do pełnej wersji produktu, wraz z obrazami płyt Blu-Ray oraz DVD możliwy jest poprzez adres: http://tnij.org/wf-fp_produkt lub poprzez serwer ftp Host: 62.108.161.125 Login: wirtualna_fizyka Hasło: F!zyka
Numer konkursu 4/POKL/2009
Numer projektu POKL.03.03.04-00-032/10-00
Nazwa projektu Wirtualna fizyka - wiedza prawdziwa
Strona www projektu http://www.studianet.pl
Beneficjent (nazwa) Politechnika Koszalińska
Lokalizacja beneficjenta (miasto) Koszalin
Słowa kluczowe fizyka, astronomia, edukacja, film, innowacje