Tytuł Kształtowanie kompetencji kluczowych w nauczaniu matematyki
Redaktor Joanna Samsel-Opalla
Opis Kompetencje kluczowe uważane są za jednakowo ważne. Zakresy wielu spośród nich częściowo się pokrywają i są powiązane, aspekty niezbędne w jednej dziedzinie wspierają kompetencje w innej. Dobre opanowanie podstawowych umiejętności językowych, czytania, pisania,... Kompetencje kluczowe uważane są za jednakowo ważne. Zakresy wielu spośród nich częściowo się pokrywają i są powiązane, aspekty niezbędne w jednej dziedzinie wspierają kompetencje w innej. Dobre opanowanie podstawowych umiejętności językowych, czytania, pisania, liczenia i umiejętności w zakresie technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) jest niezbędną podstawą uczenia się; umiejętność uczenia się sprzyja wszelkim innym działaniom kształceniowym. Niektóre zagadnienia mają zastosowanie we wszystkich elementach ram odniesienia: krytyczne myślenie, kreatywność, inicjatywność, rozwiązywanie problemów, ocena ryzyka, podejmowanie decyzji i konstruktywne kierowanie emocjami są istotne we wszystkich ośmiu kompetencjach kluczowych.
Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2008
Numer projektu POKL.03.03.04-00-111/08-00
Nazwa projektu Aktywny w szkole-Aktywny w życiu
Beneficjent (nazwa) Uniwersytet Śląski w Katowicach
Lokalizacja beneficjenta (miasto) Katowice
Słowa kluczowe warsztaty, matematyka, kompetencje kluczowe