Zasoby

Ilość znalezionych zasobów: 20

sortuj według:

Tytuł Materiały dydaktyczne dla trenerów warsztatów: zawód - nauczyciel, zawód - wychowawca. Wsparcie kompetencji kluczowych.

Autor M. Kuleczka, K. Skierska-Pięta, D. Świech

Opis Niniejsze materiały przeznaczono dla trenerów prowadzących warsztaty dla studentów pedagogiki i filologii angielskiej. Celem projektu jest stworzenie takiego programu praktyk pedagogicznych, który wyposaży studentów w umiejętności niezbędne do pełnienia roli...

Numer konkursu 6/3.3.2/POKL/2009

Numer projektu POKL.03.03.02-00-008/10-00

Nazwa projektu Przez praktykę do zawodu - Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas

Strona www projektu http://www.dobre-praktyki.edu.pl

Beneficjent (nazwa) Wyższa Szkoła HUMANITAS w Sosnowcu

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Sosnowiec

Słowa kluczowe nauczyciel, wychowawca, kompetencje kluczowe, rozwój, praktyki

Tytuł Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatów: Zawód - nauczyciel, zawód - wychowawca. Wsparcie kompetencji kluczowych

Autor M. Kuleczka, K. Skierska-Pięta, D. Świech

Opis Niniejsze publikacja przeznaczona jest dla studentów pedagogiki oraz filologii angielskiej, uczestników warsztatów Zawód – nauczyciel, zawód – wychowawca. Wsparcie kompetencji kluczowych. Celem projektu jest stworzenie takiego programu praktyk pedagogicznych, który...

Numer konkursu 6/3.3.2/POKL/2009

Numer projektu POKL.03.03.02-00-008/10-00

Nazwa projektu Przez praktykę do zawodu - Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas

Strona www projektu http://www.dobre-praktyki.edu.pl

Beneficjent (nazwa) Wyższa Szkoła HUMANITAS w Sosnowcu

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Sosnowiec

Słowa kluczowe nauczyciel, wychowawca, kompetencje kluczowe, rozwój, praktyki

Tytuł Szkoła jako środowisko pracy nauczyciela. Materiały dydaktyczne dla trenerów warsztatów

Redaktor Fundacja Humanitas

Opis Materiały są przeznaczone dla prowadzących warsztaty „Szkoła jako środowisko pracy nauczyciela”. Celem projektu jest stworzenie takiego programu praktyk pedagogicznych, który wyposaży studentów w umiejętności niezbędne do pełnienia funkcji nauczyciela i...

Numer konkursu 6/3.3.2/POKL/2009

Numer projektu POKL.03.03.02-00-008/10-00

Nazwa projektu Przez praktykę do zawodu - Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas

Strona www projektu http://www.dobre-praktyki.edu.pl

Beneficjent (nazwa) Wyższa Szkoła HUMANITAS w Sosnowcu

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Sosnowiec

Słowa kluczowe szkoła, nauczyciele, rozwój, szkolenie, zawód

Tytuł Szkoła jako środowisko pracy nauczyciela. Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatów

Redaktor Fundacja Humanitas

Opis Materiały są przeznaczone dla studentów pedagogiki oraz filologii angielskiej, uczestników warsztatów „Szkoła jako środowisko pracy nauczyciela”. Celem projektu jest stworzenie takiego programu praktyk pedagogicznych, który wyposaży studentów w umiejętności...

Numer konkursu 6/3.3.2/POKL/2009

Numer projektu POKL.03.03.02-00-008/10-00

Nazwa projektu Przez praktykę do zawodu - Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas

Strona www projektu http://www.dobre-praktyki.edu.pl

Beneficjent (nazwa) Wyższa Szkoła HUMANITAS w Sosnowcu

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Sosnowiec

Słowa kluczowe szkoła, nauczyciele, rozwój, szkolenie, zawód

Tytuł Materiały dydaktyczne dla trenerów - efektywne nauczanie

Redaktor Fundacja HUMANITAS

Opis Materiały są przeznaczone dla studentów pedagogiki oraz filologii angielskiej, uczestników warsztatów „Efektywne nauczanie”. Celem projektu jest stworzenie takiego programu praktyk pedagogicznych, który wyposaży studentów w umiejętności niezbędne do pełnienia...

Numer konkursu 6/3.3.2/POKL/2009

Numer projektu POKL.03.03.02-00-008/10-00

Nazwa projektu Przez praktykę do zawodu - Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas

Strona www projektu http://www.dobre-praktyki.edu.pl

Beneficjent (nazwa) Wyższa Szkoła HUMANITAS w Sosnowcu

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Sosnowiec

Słowa kluczowe nauczyciel, rozwój, materiały dla trenerów, dydaktyka, nauczanie