Tytuł
Metody organizowania i ewaluacji pracy praktykanta oraz wdrożenia nowo opracowanego Programu Praktyk Pedagogicznych
Autor
Katarzyna Czekaj, Mariusz Michalski, Dominika Świech
Opis
Materiały dla trenerów prowadzących warsztaty bloku D w ramach projektu „Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa”, których celem jest wdrożenie opiekunów praktyk w organizację praktyk i w sposoby dokonywania ewaluacji pracy studentów. Zadaniem...
Materiały dla trenerów prowadzących warsztaty bloku D w ramach projektu „Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa”, których celem jest wdrożenie opiekunów praktyk w organizację praktyk i w sposoby dokonywania ewaluacji pracy studentów. Zadaniem projektu było przygotowanie studentów kierunków filologicznych do odbycia praktyk pedagogicznych i do przyszłej pracy w zawodzie nauczyciela. Opracowany na potrzeby studentów innowacyjny program praktyk pedagogicznych w szkołach podstawowych i gimnazjach wymaga zaangażowania ze strony nauczycieli – opiekunów praktyk. Aby możliwe było nabycie przez młodych ludzi niezbędnych umiejętności, należy wzmacniać również kompetencje opiekunów praktyk. Nauczyciele-opiekunowie muszą uświadomić sobie stojące przed nimi wyzwania oraz obowiązki praktykanta. Dlatego celem warsztatu jest między innymi wdrożenie opiekunów praktyk w organizację praktyk i w sposoby dokonywania ewaluacji pracy studentów.
Numer konkursu
6/3.3.2/POKL/2009
Numer projektu
POKL.03.03.02-00-039/10-00
Nazwa projektu
Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa
Strona www projektu
http://www.innowacyjne-praktyki.pl/
Beneficjent (nazwa)
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
Lokalizacja beneficjenta (miasto)
Zamość
Słowa kluczowe
warsztaty, ewaluacja, opiekunowie praktyk, studenci