Tytuł Skala autoewaluacji studenta-studentki - wczesne nauczanie języka angielskiego
Autor Dorota Czauderna-Pracka, Katarzyna Zioło
Opis Skala autoewaluacji studenta-studentki - wczesne nauczanie języka angielskiego to jedno z narzędzi służących realizacji nowego programu językowych praktyk pedagogicznych w klasach I-III szkoły podstawowej. Narzędzie umożliwia dokonanie refleksji na temat własnych... Skala autoewaluacji studenta-studentki - wczesne nauczanie języka angielskiego to jedno z narzędzi służących realizacji nowego programu językowych praktyk pedagogicznych w klasach I-III szkoły podstawowej. Narzędzie umożliwia dokonanie refleksji na temat własnych kompetencji w zakresie obserwowania, planowania, analizowania, kierowania pracą uczniów i jej dokumentowania po odbytych praktykach pedagogicznych.
Numer konkursu 6/POKL/3.3.2/2009
Numer projektu POKL.03.03.02-00-004/12-00
Nazwa projektu Dobra praktyka kluczem do profesjonalizmu w edukacji
Strona www projektu http://www.dobrapraktyka.pedagog.uw.edu.pl
Beneficjent (nazwa) Uniwersytet Warszawski
Lokalizacja beneficjenta (miasto) Warszawa
Słowa kluczowe szkoła, student, praktyka, refleksja, skala