Zasoby

Ilość znalezionych zasobów: 26

sortuj według:

Tytuł Skala autoewaluacji studenta-studentki - wczesne nauczanie języka angielskiego

Autor Dorota Czauderna-Pracka, Katarzyna Zioło

Opis Skala autoewaluacji studenta-studentki - wczesne nauczanie języka angielskiego to jedno z narzędzi służących realizacji nowego programu językowych praktyk pedagogicznych w klasach I-III szkoły podstawowej. Narzędzie umożliwia dokonanie refleksji na temat własnych...

Numer konkursu 6/POKL/3.3.2/2009

Numer projektu POKL.03.03.02-00-004/12-00

Nazwa projektu Dobra praktyka kluczem do profesjonalizmu w edukacji

Strona www projektu http://www.dobrapraktyka.pedagog.uw.edu.pl

Beneficjent (nazwa) Uniwersytet Warszawski

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Warszawa

Słowa kluczowe szkoła, student, praktyka, refleksja, skala

Tytuł Scenariusz dyskusji fokusowej - wczesne nauczanie języka angielskiego

Autor Magdalena Rogala

Opis Scenariusz dyskusji fokusowej - wczesne nauczanie języka angielskiego to jedno z narzędzi służących realizacji nowego programu językowych praktyk pedagogicznych w klasach I-III szkoły podstawowej. Narzędzie to umożliwia studentowi dokonanie oceny umiejętności...

Numer konkursu 6/POKL/3.3.2/2009

Numer projektu POKL.03.03.02-00-004/12-00

Nazwa projektu Dobra praktyka kluczem do profesjonalizmu w edukacji

Strona www projektu http://www.dobrapraktyka.pedagog.uw.edu.pl

Beneficjent (nazwa) Uniwersytet Warszawski

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Warszawa

Słowa kluczowe nauczyciel, rodzice, dyskusja, fokus, problem

Tytuł Karta indywidualnych potrzeb edukacyjnych dziecka - wczesne nauczanie języka angielskiego

Autor Anna Banaszek

Opis Karta indywidualnych potrzeb edukacyjnych dziecka - wczesne nauczanie języka angielskiego to jedno z narzędzi służących realizacji nowego programu językowych praktyk pedagogicznych w klasach I-III szkoły podstawowej. Narzędzie to pomaga studentowi w diagnozie i...

Numer konkursu 6/POKL/3.3.2/2009

Numer projektu POKL.03.03.02-00-004/12-00

Nazwa projektu Dobra praktyka kluczem do profesjonalizmu w edukacji

Strona www projektu http://www.dobrapraktyka.pedagog.uw.edu.pl

Beneficjent (nazwa) Uniwersytet Warszawski

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Warszawa

Słowa kluczowe szkoła, dziecko, edukacja, potrzeby, diagnoza

Tytuł Dziennik projektu - wczesne nauczanie języka angielskiego

Autor Ewa Bottomley

Opis Dziennik projektu - wczesne nauczanie języka angielskiego to jedno z narzędzi służących realizacji nowego programu językowych praktyk pedagogicznych w klasach I-III szkoły podstawowej. Narzędzie to pomaga studentowi w planowaniu, prowadzeniu i ewaluacji językowego...

Numer konkursu 6/POKL/3.3.2/2009

Numer projektu POKL.03.03.02-00-004/12-00

Nazwa projektu Dobra praktyka kluczem do profesjonalizmu w edukacji

Strona www projektu http://www.dobrapraktyka.pedagog.uw.edu.pl

Beneficjent (nazwa) Uniwersytet Warszawski

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Warszawa

Słowa kluczowe szkoła, metoda, edukacja, projekt, dziennik

Tytuł Arkusz obserwacji zajęć - wczesne nauczanie języka angielskiego

Autor Elżbieta Borowiec, Małgorzata Limanowska

Opis Arkusz obserwacji zajęć - wczesne nauczanie języka angielskiego to jedno z narzędzi służących realizacji nowego programu językowych praktyk pedagogicznych w klasach I-III szkoły podstawowej. Narzędzie to pomaga studentowi w obserwacji i analizie zajęć prowadzonych...

Numer konkursu 6/POKL/3.3.2/2009

Numer projektu POKL.03.03.02-00-004/12-00

Nazwa projektu Dobra praktyka kluczem do profesjonalizmu w edukacji

Strona www projektu http://www.dobrapraktyka.pedagog.uw.edu.pl

Beneficjent (nazwa) Uniwersytet Warszawski

Lokalizacja beneficjenta (miasto) Warszawa

Słowa kluczowe szkoła, nauczyciel, zajęcia, obserwacja, dydaktyka