Tytuł Interaktywna gra edukacyjna kształtująca postawy przedsiębiorczości dostosowana do poziomu rozwoju uczniów 6-9 letnich
Autor Tomasz Muszyński, Maciej Potwora, Józef Kaczmarek, Ryszard Olchawa, Marek Maleika, Katarzyna Błońska, Ewa Drop
Opis Interaktywna gra edukacyjna kształtująca postawy przedsiębiorczości dostosowana do poziomu rozwoju uczniów 6-9 letnich. Aby uruchomić grę prosimy o pobranie pliku pdf, a następnie kliknięcie w przycisk kliknij, aby zagrać. W archiwum .zip jest zawarty kod źródłowy... Interaktywna gra edukacyjna kształtująca postawy przedsiębiorczości dostosowana do poziomu rozwoju uczniów 6-9 letnich. Aby uruchomić grę prosimy o pobranie pliku pdf, a następnie kliknięcie w przycisk kliknij, aby zagrać. W archiwum .zip jest zawarty kod źródłowy gry. Plik można pobrać, a następnie zainstalować na własnym serwerze (wymagana obsługa php, mysql, mod_rewrite).
Numer konkursu 1/POKL/3.3.4/2013
Numer projektu POKL.03.03.04-00-033/13-00
Nazwa projektu Uczenie się przez działanie. Innowacyjny program nauczania "Poznać i zrozumieć świat" do edukacji wczesnoszkolnej
Strona www projektu http://www.grafirma.pl
Beneficjent (nazwa) Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
Lokalizacja beneficjenta (miasto) Opole
Słowa kluczowe gra interkatywna, edukacja, 6-9 latki